You are currently viewing 31 aug Jubileumsfest

31 aug Jubileumsfest

JUBILEUMSFEST PÅ KLITTERHUS
Kom och fira med oss och avnjut en kväll med god mat, dryck fantastisk underhållning med en sammanfattning av jubileumsåret.

Von Sicard är fyra syskon från Halmstad. Johanna & Matildas soulröster kombinerat med Lovisa & Davids blåsduo (tenorsaxofon & trumpet) blåser liv i de flesta!

Syskonen har de senaste åren setts på festivalscener, fester, klubbar, TV inspelningar som Talang samt radiotävlingen P4 Nästa Halland där de både kammat hem en första plats (2022) och andra plats (2021) med egenskrivet material.

Den 31 augusti bjuder Halmstadbandet på en bred genre av pop, jazz och soul covers som du kommer ha svårt att sitta still till.

Men inte nog med det…

Caroline Ravn som är en av världens främsta kvinnliga magiker och är trollkonstnären som tagit världen med storm med ett flertal utmärkelser och utsålda teatrar gästar även oss. Caroline kombinerar effektivt humor och klassisk entertainment med häpnadsväckande trolleritrick. Som den enda kvinnliga magikern i Skandinavien är hon ensam om att kombinera konferenciersuppdrag med magiska inslag. Hennes timing och träffsäkerhet är svårslagen – speciellt i kombination med trolleri och magi som förvånar och förundrar. Caroline har det där lilla extra och kommer att guida oss genom denna fantastiska jubileumskväll.
Missa inte det!

Mingel – 1 glas mousserande
Förrätt
Varmrätt – 1 glas vin