You are currently viewing 6 juli Kullabergs Vingård – FULLBOKAT

6 juli Kullabergs Vingård – FULLBOKAT

10.30 KULLABERGS VINGÅRD VD på Kullabergs Vingård är Victor Dahl som bor här i Havsbaden arrangerar en specialprovning för Havsbadens Villaförening. Senare i höst kommer vi även få möjlighet att delta på en skördefest samt även vara med och ta fram en unik jubileumsflaska ”Havsbadens årgångsvin anno 2024”. Häng med du också! Ett härligt sätt att lära känna både vingården och dina grannar. Under turens gång provar vi flera av gårdens drycker.

Pris för dig som medlem i Villaägarföreningen:
395 kr per person + ca 150 kr för transfer till och från vingården.
Vi åker gemensamt med buss från Havsbaden klockan ca 10.45 och beräknas vara åter igen ca 15.00.
OBS Ändra upphämtningsplats: Vi samlas vid busshållplatsen vid Klitterhus 10.30 .

I samband med guidade turen på Kullabergs Vingård går det bra att sitta kvar i vinbaren Skänken för något gott att äta, samt prova mer vin. Då vi är ett stort sällskap så har vi två alternativ att förboka; dagens lunch enligt säsong för 225 kr eller ost & chark för 150 kr.
Förboka senast den 29 juni till oss så att vi kan kommunicera rätt antal till vingården i god tid. Tack!

Anmäl ditt intresse för VIP rundvandring på Kullabergs Vingård på :  villahavsbaden@gmail.com  senast 25 juni
Arrangör: Havsbadens Villaägarförening