Kommande aktiviteter

• Midsommarstången kommer vi att klä på Idas vall torsdagen den 18/6 kl 17.00 gärna tillsammans med er. Tag med er blommor och grönt om ni har och kom och hjälp till och umgås. Det blir ingen arrangerad musik och dans på grund av Covid-19 men en Midsommarstång vill vi i alla fall ha. Den svenska flaggan kommer också att vara hissad.
  • Badrock kommer att ske den 1 augusti. Var och en har själv med sig picknick. Start kl 08.00. Strandaktiviteter och musik utlovas. Återkommer med plats.
  • Det finns även planer på att ha utomhusbio under augusti månad då var och en tar med egen picknic, mer information kommer senare.
  • Nästa AW blir samtidigt med årsmötet den 23/8 kl.17.00 på Hamnkrogen. Vi kommer då att ha förmånen att lyssna på Marika Thulin som kommer att berätta om föreningen ”Hjärna här” och om planerna på Kallbadhus i Havsbaden. Anmälan för att delta på årsmötet sker till föreningens mail villahavsbaden@gmail.com Sista anmälningsdag och kostnad återkommer vi med.