Kommande aktiviteter

Årsmöte

Föreningen håller årsmöte med efterföljande aw fredagen den 23 mars kl. 18.00  Mer info kommer..

Havsbadens villaägarförening fyller 100 år

2024 fyller Havsbadens Villaägarförening 100 år! Vill du engagera dig i firandet, sponsra aktiviteter eller vara en del i vår arbetsgrupp kring historien och vår samtid i Havsbaden? År 2024 har vi en unik möjlighet att uppmärksamma att vi fyller 100 år. Ett väl förberett jubileum skulle intressera många boende och besökare, där vi kan bjuda på gemenskap över generationer, landsändor och människor. Kontakta sammankallande för gruppen: Louise Modig på modig[a]vagen.se alt. 0709-100610.

Förvaringslådan på Idavallen är på plats!

Lämna leksaker du inte behöver eller låna något nytt spännande som förgyller tiden på lekplatsen på Idavallen!

Vintersällskapet Isbitarna

Sällskapet Isbitarna hyr ut bastun vid Klitterhus året om. För information om uthyrning eller medlemskap, skicka ett mail till Eva-Lisa Persson evalisap@hotmail.com

Välkommen som medlem i Havsbadens Villaägarförening!

Vi är i full gång med att bygga upp vårt medlemsregister så vi även kan kommunicera via e-post till våra medlemmar. Vi uppmanar nya och gamla medlemmar att registrera sina uppgifter i vår medlemsregistrering. Vi följer GDPR. Medlemsavgiften på 150 kr (per hushåll)  betalar du enklast till Bankgiro: 5962-7497 eller Swish: 123 599 14 43. Ange: Namn, adress, och e-postadress vid betalning. Medlemsåret sträcker sig från 1/1-31/12.

Vad vill du att Havsbadens Villaägarförening skall driva för frågor? Saknar du något på vår hemsida? Vad är viktigt för dig? Vi tar tacksamt emot alla tips!