Kommande aktiviteter

Midsommarfirande

Vi träffas torsdagen den 23 juni kl. 18.30 på Idavallen för att klä midsommarstången. Välkomna att hjälpa oss. Ta gärna med blommor och grönt till stången så bjuder vi på grillad korv. Vi avslutar med kvällens höjdpunkt att resa våra midsommarstång. Anmäl er till villahavsbaden@gmail.com senast den 20/6.

Midsommarafton den 24 juni kl. 15.00 arrangerar vi vår traditionsenliga dans runt midsommarstången.

Badrock

Söndagen den 10 juli kl. 08:30 är det dags för gemensamt morgondopp nedanför Hyttstigen. Efter doppet avnjuter vi frukost i badrock med underbar utsikt hos Elisabeth på Galleri Hyttstigen B&B. Anmäl er till  villahavsbaden@gmail.com eller på sms 0709-100610 senast den 7 juli.

Pris: 120 kr för vuxen och 60 kr för barn.

Golftävling

Lördagen den 27 augusti kl. 11.00 är det dags för golftävling. Mer info kommer inom kort.

Havsbadens Villaägarförening fyller 100 år

2024 fyller Havsbadens Villaägarförening 100 år! Vill du engagera dig i firandet, sponsra aktiviteter eller vara en del i vår arbetsgrupp kring historien och vår samtid i Havsbaden? År 2024 har vi en unik möjlighet att uppmärksamma att vi fyller 100 år. Ett väl förberett jubileum skulle intressera många boende och besökare, där vi kan bjuda på gemenskap över generationer, landsändor och människor. Kontakta sammankallande för gruppen: Louise Modig på modig@vagen.se alt. 0709-100610.

Välkommen som medlem i Havsbadens Villaägarförening!

Vi är i full gång med att bygga upp vårt medlemsregister så vi även kan kommunicera via e-post till våra medlemmar. Vi uppmanar nya och gamla medlemmar att registrera sina uppgifter i vår medlemsregistrering. Vi följer GDPR. Medlemsavgiften på 150 kr (per hushåll)  betalar du enklast till Bankgiro: 5962-7497 eller Swish: 123 599 14 43. Ange: Namn, adress, och e-postadress vid betalning. Medlemsåret sträcker sig från 1/1-31/12.

Vad vill du att Havsbadens Villaägarförening skall driva för frågor? Saknar du något på vår hemsida? Vad är viktigt för dig? Vi tar tacksamt emot alla tips!